MedicPlek logo

4 functionaliteiten...

... die vrijwel alle andere communicatiemiddelen overbodig maken.


Efficiënt en effectief werken met een slim, simpel, snel en veilig platform waarop alle benodigde functies samenkomen: sociaal intranet, sociaal extranet, documentatiesysteem en een takensysteem. 

Onderstaand lees je meer informatie over elke functionaliteit die standaard in MedicPlek zit. 


Social Media MedicPlek

1. Sociaal intranet

Slechte interne communicatie vreet energie! Maar welk middel zet je nu in om ervoor te zorgen dat informatie overkomt en miscommunicatie vermeden wordt? E-mail, WhatsApp, telefoon....?


MedicPlek helpt collega’s binnen een praktijk om interne communicatie (en daarmee samenwerken) te verbeteren en (leuk) nieuws te delen. MedicPlek is een communicatiesysteem dat de functies van sociaal intranet, chat, agenda en e-mail combineert. Verminder mailverkeer en vermijd (onveilige) WhatsApp groepen.


Ontdek het gemak van MedicPlek voor effectieve communicatie: één op één en met groepen.
Community MedicPlek

2. Community

Binnen MedicPlek kun je niet alleen kennis delen en communiceren met je directe collega's. Ook kun je dit met externe collega's en bedrijven. Je kunt contact leggen met branchegenoten: om te leren, kennis te delen, praktijkcases te bespreken en/of veilig patiëntgegevens te versturen. Dus een project opzetten met iemand die werkzaam is in een andere praktijk of afspraken maken met een leverancier.

Het kan allemaal binnen MedicPlek!

Let op: je kunt alleen een community starten als je een betaalde gebruiker bent van MedicPlek (niet als je door een externe partij bent uitgenodigd).

Documentenbeheer MedicPlek

3. Documentenbeheer

Beschikt jouw praktijk over een effectief  documenten beheersysteem of zoek je je af en toe rot? Voorkom deze tijdsverspilling door gebruik te maken van MedicPlek. Documenten, zoals protocollen, logboeken, KEW dossiers en personeelsmappen sla je overzichtelijk op. Door de gehanteerde taxanomie en zoekfunctie is ieder bestand super snel vindbaar voor een ieder die er toegang tot heeft. Nog een voordeel: je kunt samen met collega’s werken in hetzelfde document: effectief en je beschikt altijd over de laatste versie! 

Takenbeheer MedicPlek

4. Takenbeheer

Overzicht van alle taken en onderhoud binnen je praktijk.

Wanneer moet wat gebeuren en wie is hiervoor verantwoordelijk? Elke dag zijn er binnen de praktijk tientallen acties die uitgevoerd moeten worden. Dat is niet te onthouden. Voorkom dat taken/onderhoud verzuimd worden door onduidelijkheid.

Het takensysteem van MedicPlek helpt je hierbij. In één scherm is zichtbaar wanneer er bijvoorbeeld onderhoud moet plaatsvinden, in welke kamer en bij welk apparaat. Ook is te zien wie verantwoordelijk is en of de taak is voldaan. Inzicht en overzicht op de korte en lange termijn zorgt voor rust!

MedicPlek: een gebruiksvriendelijk en compleet platform

Start of word lid van groepen, informeer en reageer, organiseer evenementen of leg een kennisbank aan. Nodig mensen (van buiten de organisatie) veilig uit voor specifieke (project)groepen. Deel gemakkelijk je documenten, contentpagina’s en andere bestanden - én vind ze razendsnel terug met de full-text zoekmachine. Met versiebeheer, tags, taxonomieën en rolgebonden contentrechten is MedicPlek een echt CMS.

Werk je met MedicPlek, dan zijn vrijwel alle andere communicatiemiddelen overbodig!

Daarnaast hebben wij extra modules ontwikkeld zoals het onboardingsprogramma, de roostermodule, de WOPI-integratie met Office 365, een up-to-date kwaliteitshandboek en de mogelijkheid om te videobellen.  

MedicPlek demo

Zie MedicPlek in actie

Direct toegang tot de live demo!



arrow_drop_up arrow_drop_down