Nieuwe Klant Succesmanager MedicPlek
Hatice - MedicPlek
Updates
MedicPlek
Updates
07/11/2022
2 min
0

Nieuwe Klant Succesmanager MedicPlek

07/11/2022
2 min
0

Hatice Aygis, nieuwe medewerker MedicPlek

Deze week is Hatice gestart bij MedicPlek. Net als Sabina van Sijll – bij de meeste van jullie wel bekend – is ze Klant Succesmanager. Dus heb je vragen of hulp nodig, dan kan het zijn dat Hatice je te woord staat. Behulpzaamheid zit in haar bloed. En tevreden zijn is voor haar niet genoeg. Hatice zal er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij als klant niet tevreden, maar zéér tevreden bent over het platform en de bereikte resultaten. Hatice werkt iedere dag behalve de vrijdag. 

Even voorstellen
 “Mijn naam is Hatice Aygis. 27 jaar oud, getrouwd en woonachtig in Nieuwegein. Momenteel ben ik 20 weken zwanger van ons eerste kindje. Het wordt een jongen.”
 “Guus – eigenaar van MedicPlek - en ik zijn met elkaar in gesprek gekomen nadat ik een post had geplaats op LinkedIn. Na 5 jaar gewerkt te hebben als praktijkmanager bij een spoed tandartspraktijk was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik had mijn cv gedeeld en deze matchte met de openstaande vacature bij MedicPlek. Na een aantal leuke gesprekken, kon ik bij MedicPlek aan de slag.”

Heb je altijd in de mondzorg gewerkt?
 “In eerste instantie wilde ik Mondzorgkunde gaan studeren. Hier had ik een tussenstap voor nodig. Ik koos voor de opleiding Tandartsassistente. Daarna werd ik helaas uitgeloot voor de opleiding Mondzorgkunde. Ik wilde het het jaar daarop nogmaals proberen. In de tussentijd ging ik als tandartsassistente aan de slag. De opleiding is vervolgens niet meer van gekomen😉. Ik heb ik bij 2 praktijken gewerkt als tandartsassistente tot ik in 2018 startte als praktijkmanager. Bij een spoed tandartspraktijk heb je die functie veel contact met zowel patiënten als met klanten (lees: andere tandartspraktijken). Daarnaast begeleide ik de tandartsen en assistentes en voerde ik beoordelings- en functioneringsgesprekken met hen. Ook handelde ik de facturatie af. Ik heb in deze functie kennis en vaardigheden opgedaan waar ik in mijn rol als Klant Succesmanager veel aan heb.”

Wat kun je betekenen voor de gebruikers van MedicPlek?
 “Als Klant Succesmanager mag ik gebruikers van het platform begeleiden en ondersteunen in hun klantreis. Bestaande gebruikers hulp bieden als zij dat nodig hebben en tools en handigheidjes aanreiken om nog meer uit hun platform te halen. Daarnaast ondersteun ik nieuwe klanten bij inrichten van hun platform, de lancering en in de opstartfase.”

“Mijn kracht is dat ik heel behulpzaam ben. Ook geef ik niet snel op. Ik sta klanten dan ook met alle liefde te woord. En is de vraag lastig, dan wordt het voor mij juist een uitdaging. Ik bijt me er in vast tot het is opgelost.”

Hoe zien je eerste werkweken eruit en wat verwacht je te vinden in je baan?
 “De komende periode duik ik helemaal in het platform. Ik wil op de hoogte zijn van alle ins en outs, zodat ik klanten goed kan adviseren. Ook wil ik ze kunnen verrassen met mogelijkheden waar zij nog niet aan hebben gedacht. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te leren van Sabina. Haar manier van werken, professionaliteit en service richting de klant spreken me erg aan. Samen kunnen we de gebruikers van MedicPlek optimaal bedienen en hun werk makkelijker en leuker te maken.”

Reacties
Categorieën