Erwin Kremers: “Ons bedrijf HMCC verzorgt telefonische diensten voor medische instellingen, zoals huisartsenpraktijken en medische klinieken. Onze medewerkers doen dit vanuit verschillende locaties in Nederland en vanuit thuis. Goede communicatie en samenwerking zijn hierbij belangrijk.
Een gemakkelijk platform
“Met MedicPlek heeft ons bedrijf een platform gekregen waarin eenvoudig, snel en overzichtelijk informatie en documentatie met elkaar gedeeld kan worden. Het heeft de onderlinge betrokkenheid en transparantie binnen het bedrijf vergroot.
Vanaf het moment dat we de samenwerking met MedicPlek zijn aangegaan, blinken zij uit in afstemming en samenwerking met ons als klant (gebruiker). Bij het gehele proces, van eerste ideeën over het platform tot introductie binnen ons bedrijf, zijn zij nauw betrokken geweest”.
MedicPlek denkt mee
“Bij MedicPlek valt op dat zij openstaan voor vragen en feedback vanuit onze organisatie en er bereidheid is om mee te denken over oplossingen voor problemen en wensen. De lijnen met MedicPlek zijn kort.
HMCC is daarom zeer tevreden over MedicPlek en zijn mensen”.
We laten je graag zien hoe MedicPlek werkt en wat het voor jouw zorgorganisatie allemaal kan betekenen.
Of je nu een tandartspraktijk hebt, je werkt bij een thuiszorg instelling of werkzaam bent bij een vereniging.
MedicPlek helpt je bij de communicatie, documentatie, taken, onboarding en het benchmarken van jouw zorgorganisatie.