Nieuwe medewerker MedicPlek
16 november 2021 

Nieuwe medewerker MedicPlek

Nieuwe medewerker MedicPlek

Sabina van Sijll - Medicplek


Even voorstellen….Dit is Sabina!

Sinds vorige week is MedicPlek een medewerker rijker! Sabina van Sijll is gestart als Klant Succesmanager. Heb je vragen of ben je op zoek naar informatie, grote kans dat Sabina je te woord staat. Daarnaast zal Sabina er alles aan doen om ervoor te zorgen dat gebruikers van MedicPlek met veel plezier met het platform werken en er zoveel mogelijk uithalen. Sabina werkt op dinsdag, woensdag en donderdagmorgen.
 

Hoe ben je bij MedicPlek terechtgekomen?
 “Hiervoor werkte ik als kwaliteitsmanager en teamleider in een grote mondzorgpraktijk in de regio Barendrecht. Guus Vreeswijk kwam daar langs om DentalPlek te presenteren. We zijn met het platform gaan werken en al snel was ik echt fan! Dit heb ik Guus ook laten weten. Guus proefde mijn enthousiasme en heeft, nadat ik was gestopt met werken bij mijn oude werkgever, contact met me opgenomen en gevraagd of ik voor hem wilde komen werken. Daar heb ik niet lang over hoeven nadenken. Deze kans komt precies op het juiste moment. Ik heb er ontzettend veel zin in.”

Heb je altijd in de mondzorg gewerkt? 
 “Ik ben mijn carrière begonnen als onderwijsassistent op een basisschool. Vervolgens heb ik de opleiding Pedagogisch medewerker gedaan. Helaas was er, toen ik hiermee klaar was, geen werk in de jeugdzorg. Er werd op dat moment enorm op bezuinigd. Stilzitten is niets voor mij. Ik vond werk in een tandartspraktijk, achter de balie. Al snel verveelde ik me en zag dingen die beter konden. Ik ben toen bij mijn vorige werkgever terecht gekomen. In eerste instantie ook als balie assistent, maar ben daar doorgegroeid tot kwaliteitsmanager en teamleider.”

Wat is jouw expertise en hoe zet je dit in binnen jouw functie bij MedicPlek?
 “Mijn kracht ligt in procesbeheer, kwaliteit borgen en kwaliteitsslagen maken. Ik kijk altijd en overal of iets beter en/of efficiënter kan. Als Klant Succesmanager ga ik dit inzetten om ervoor te zorgen dat alle klanten helemaal blij zijn met hun platform. We willen namelijk het beste, leukste en gebruiksvriendelijkste platform voor de zorg zijn. Wat ik concreet ga doen? Ik inventariseer wensen voor doorontwikkeling en onderhoudt daarover contact met de developers. Ook stuur ik de afdeling support aan om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden en incidenten op te lossen. Daarnaast maak ik nieuwe klanten wegwijs in het werken mét en de mogelijkheden van het platform.”

Wat verwacht je/hoop je te vinden in je baan?
 
“In de periode dat ik aan de gebruikerskant met het platform heb gewerkt, heb ik gemerkt wat MedicPlek voor een praktijk kan betekenen. Ik hoop deze twee werelden samen te smelten en daarmee de dagelijkse bedrijfsvoering voor praktijken fijner, makkelijker en efficiënter te maken. Het platform heeft heel veel mogelijkheden en het blijft ontwikkelen.”

 “Daarnaast hoop ik met deze baan een goede balans te vinden tussen werk en gezin. Samen met mijn man, dochters van vier en twee en Franse bulldog woon ik in Alblasserdam. Het fijne van deze functie is dat ik ook geregeld vanuit huis kan werken en niet (strak) gebonden ben aan werktijden. Dit geeft rust.”

Over de schrijver
arrow_drop_up arrow_drop_down